Mestečko Haven (Haven) - 2. série

21. listopadu 2011 v 21:50 | Selenne L. Athi |  Viděno
POZOR! OBSAHUJE SPOILERY! (recenze na předchozí řadu)
Audrey Parker se na začátku 2. série musí vyrovnat se skutečností, že vlastně není, kým si myslela, že je. Žena, která je skutečnou Audrey Parker a má stejné vzpomínky a zvyky se domnívá, že se stala nějaká chyba, či omyl, nakonec však pomáhá vyšetřovat několik Havenských případů, dokud sama nepadne za oběť jednoho z nich a naprosto neztratí paměť. Díky se Audrey, Nathan a Duke víc a víc zaplétají do minulosti města a lidé s Potížemi (Troubles) se objevují čím dál víc v těch nejbizardnějších podobách. Nathan čelí hrozbě místního reverenda jakožto nový policejní šéf po smrti svého otce, Dukeovi komplikuje život náhlý návrat jeho manželky Evie, která je zapletená do Havenu víc, než kdokoliv tušil a Audrey se snaží vypátrat, kým vlastně skutečně je a kdo je ona záhadná Lucy Rypley, která před léty zmizela a vypadá přesně jako ona.
Ačkoliv mě tvůrci trochu zklamali neustálým mlžením všeho a všech, 2. řada si drží kvalitní laťku té první a až na několik epizod, které lehce pokulhávají, si udržují celkové napětí a temnější atmosféru po celou řadu. Naprosto jsem si zamilovala prohlubující vztahy mezi hlavními postavami, zejména Nathana a Audrey (k tomu prostě muselo dojít) a i vizuální stránka seriálu je o něco lepší, než předchozí, protože se tvůrci přestali tolik plácat s digitálními efekty a místo toho dávají důraz na celkové vyznění epizody. Finále je opět velmi cliffhangerové a opět mě naštvalo (protože to prostě skončilo tak, jak to skončilo). Naštěstí máme slíbenou třetí řadu a dalších 13 epizod Havenských případů.
Moje hodnocení: 7,5 / 10